Publicitatea are principalul rol de a vinde, însă fidelizarea clienților rămâne o prioritate pentru producătorii de reclame care încearcă să transpună în imagini, animații sau cuvinte cele mai importante avantaje sau beneficii pe care le oferă produsul sau serviciul promovat. Reclamele reprezintă de cele mai multe ori un „bridge” între consumator și brand, motiv pentru care se folosesc imagini de foarte bună calitate, sloganuri, culori puternice, etc. Printre numeroasele funcții ale unei reclame, se află și motivarea și sensibilizarea publicului. Astăzi vom vorbi despre reclamele de vacanță și mai precis, despre cum este realizat un astfel de material, având în vedere faptul că sezonul vacanțelor este aici, iar atragerea unui public cât mai numeros este esențială.
Sandals Resort, un grup de resorturi de vacanță de lux, a creat o reclamă de vacanță care și-a îndeplinit rolul de a atrage un public foarte numeros, printr-o compilație de imagini și fragmente de video care exprimau bucuria unui cuplu de a avea o vacanță de lux, într-unele dintre cele mai dorite stațiuni din lume. Reclama denumită „What a Vacation”, realizată la începutul anului 2015, oferea și informații importante cu privire la promoțiile și discounturile disponibile. Reclama de 30 de secunde este realizată cu ajutorul imaginilor de foarte bună calitate ale insulelor Caraibe, aducând în atenția publicului frumusețea impecabilă a apelor, activitățile care pot avea loc în interiorul resortului, conceptul de lux, relaxarea, iubirea și distracția. Culorile predominante: albastru, turcoaz, verde, auriu, au un efect copleșitor asupra celor care vizionează această reclamă. Producătorii reclamei au folosit o voce de fundal masculină, caldă și profundă, pentru a răspunde la întrebarea „What is a Vacation?”. Răspunsuri precum: „o bucată de timp”, „liniștea minții”, „o pauză”, „o evadare”, etc., determină publicul să își dorească o pauză, acestuia creându-i-se nevoi: de libertate, de destindere, de relaxare, de petrecere a timpului liber într-un mod unic.
Cuplurile și interacțiunea dintre persoane joacă un rol foarte important în obținerea efectului dorit în reclama Sandals Resort. Apropierea dintre cupluri împreună cu afirmații precum „este paradisul”, „este romantismul”, „sunt alegeri”, induc o dorință de petrecere a timpului cu partenerii, într-un loc cu totul special, care să semene cu „paradisul”. Cireașa de pe tort este reprezentată de o frază foarte importantă, care încurajează publicul să uite de probleme, de ceea ce lasă în urmă și de realitatea de acasă. Așadar, chiar dacă publicul deja își imagina aceste lucruri, fraza vine ca o încurajare și o confirmare a faptului că gândurile lor sunt corecte, iar rezervarea unei vacanțe într-unul dintre cele mai luxoase resorturi din insulele Caraibe, Jamaica, Barbados, etc., este cu siguranță ceea ce trebuie să facă. „Fără program, doar dorințe”, „te trezești frumos, diferit”, „the time of your life”, sunt de asemenea expresii care sensibilizează și atrag publicul mai mult în fiecare secundă. Reclama de 30 de secunde se încheie cu o ofertă care încurajează doritorii să economisească până la 65%. Având în vedere faptul că reclama vizează un resort de vacanță, datele de contact apar la finalul video-ului, fiind ultimul detaliu al reclamei.