INTERNET MARKETING & SOCIAL MEDIA
Marketingul pe internet poate fi definit ca o serie de activități care se execută constant, cu scopul de a atrage trafic către website-ul tău și a genera vânzări. Pentru a genera vânzări, în primul rând trebuie să fii cunoscut și potențialii clienți să aibă încredere în produsele și serviciile tale. Încrederea este greu de câștigat pe o piață concurențială, iar din acest motiv prezența prin reclamă la nivelul internetului a devenit obligatorie.
În continuare vom prezenta cinci căi de promovare, care funcționează la nivelul internetului:
Publicitate prin intermediul website-ului firmei tale
Website-ul tău este cel mai important și cel mai puternic instrument de marketing. 70% din firmele care dețin un website nu îl actualizează periodic. Aici putem face un paralelism ca să înțelegi mai bine situația. Website-ul tău este ca un magazin dintr-un centru comercial. Dacă acesta nu este îngrijit, curatat, împodobit și nu se semnalizează prin afișe grafice noutățile, atunci șansele ca un client să treacă pragul, dar să și cumpere sunt foarte mici.
Cu ce te putem ajuta?
– Creare website și/sau modificări de conținut în website (adăugare text, imagini cu respectarea tuturor regulilor SEO, actualizare)
– Mentenanță website (verificare periodică a website-ului și a menținerii funcționalității acestuia)
– Implementare de noi funcționalități
– alte activități de SEO ON SITE
Publicitate prin creare de conținut
Conținutul este regele. Internetul se bazează pe informație, iar firmele care publică cele mai multe informații în legătură cu domeniul lor de activitate, sunt afișate de motoarele de căutare (Google, Yahoo etc.), în fața altor concurenți.
Singurul lucru care trebuie făcut zilnic pentru a avea succes în mediul virtual este să publici conținut calitativ și interesant.
Unde publici conținutul?
– BLOGUL FIRMEI: Îți creezi articole pe diverse teme legate de domeniul de activitate. Dimensiunea acestora fiind de cel puțin 300 de cuvinte.
– WEBSITE-URI DE ȘTIRI: Realizarea și publicarea articolelor în cadrul unor website-uri de știri.
– YOUTUBE și VIMEO: Postare de videoclipuri cu caracter publicitar (cu respectarea standardelor SEO).
– FACEBOOK, TWITTER, GOOGLE PLUS, INSTAGRAM: Crearea și postarea zilnică pe paginile companiei.
Publicitate prin crearea de legături pe diverse pagini din Social Media
Se spune că dacă nu ești pe Facebook nu exiști. Perfect adevărat. În mediul virtual ceea ce conteză este prezența. Participanții la mediul virtual nu au cum să te cunoască dacă tu nu publici informații. Cu cât ești mai activ, cu atât te cunoaște mai multă lume.
Unde trebuie să fii prezent?
– FACEBOOK, TWITTER, GOOGLE PLUS, INSTAGRAM: Prin redactarea unei păreri pertinente la postările altor participanți din diverse grupuri din Facebook, cunoscute în Social Media cu denumirea de ”comment-uri”. Distribuirea postărilor din pagina companiei tale, în grupuri de interes.
Publicitate plătită
Nimic nu e mai bun decat publicitatea plătită. Pentru a-ți crea un nume la nivelul internetului poate dura ani, dar dacă ai un buget alocat pentru acest lucru, nimic nu e mai ușor.
Poți plăti să apari în prima pagină în căutările de pe Google sau în afișările de pe Facebook. De asemenea, există și alte soluții pe diverse alte website-uri sau rețele de socializare. Ce poate fi mai frumos
Cum faci acest lucru?
– Prin rețeaua de căutare și afișare Google
– Prin rețeaua de socializare Facebook
– Prin Instagram, cu ajutorul rețelei Facebook
– Pe Twitter
Contactează-ne pentru a te sprijini în afacerea TA. Ai încredere în AdTeam!