Metodele de promovare existente în acest moment sunt numeroase și pot fi accesate de către orice companie, brand sau serviciu, în scopul atragerii unui publilc relevant. De la publicitatea radio, TV, online, până la publicitatea print sau outdoor, brandurile pot fi promovate într-un timp foarte scurt prin intermediul celor mai eficiente canale. Bugetul este unul dintre cele mai importante aspecte atunci când vine vorba despre implementarea unor idei de publicitate, însă mesajul transmis publicului este de asemenea esențial. Cu cât acesta are un impact mai mare, cu atât atenția publicului va fi atrasă mai rapid.
Publicitatea în spațiul public oferă rezultate dintre cele mai eficiente atunci cand este vizat publicul larg, iar autobuzele colantate par să reprezinte cea mai simplă metodă de a transmite un mesaj către un număr cât mai mare de potențiali clienți. Transportul în comun deservește milioane de persoane care observă inevitabil reclamele imprimate în dimensiuni foarte mari. Această metodă de promovare este cunoscută și sub denumirea de bus advertising și implică utilizarea atât a bannerelor autocolante pentru părțile laterale ale autobuzelor, a autocolantelor pentru geamuri, cât și a simplelor autocolante pentru partea din spate a acestor mijloace de transport în comun.
Orașul Brașov este unul dintre cele mai importante orașe ale țării, iar numărul mare de locuitori este motivul pentru care publicitatea pe autobuze va fi implementată aici. In colaborare cu companiile de transport persoane, această metodă oferă rezultatele scontate într-o perioadă de timp foarte scurtă. Campaniile publicitare realizate astfel implică mesaje cu impact major, imagini cu contraste puternice și culori tari, astfel încât să fie detectate imediat de către participanții la trafic din întregul oraș. Așadar, autobuzele colantate sunt observate nu doar de persoanele care circulă zilnic cu ajutorul mijloacelor de transport în comun, dar și de către șoferii autoturismelor și de către pietoni. Chiar mai mult, metoda de bus advertising adaugă marilor orașe și o pată de culoare, un aspect jovial tipic mediului urban, lăsând la o parte scopul de marketing.
Bus advertising este o metoda de promovare care în ciuda așteptărilor, implică un buget acceptabil și aduce beneficii imediate din punct de vedere financiar. Atenția, memoria și intenția de achiziționare a unui produs sau serviciu sunt stimulate în mod inconștient la vederea reclamelor de dimensiuni mari în spațiul public, conform unor cercetări realizate în străinătate și publicate în The Journal of Consumer Research, în anul 1990. De atunci, au fost înregistrate creșteri colosale ale cifrelor cu privire la influențarea publicului prin autobuzele colantate, datorită tehnologiilor moderne și mult mai atrăgătoare.
Aceasta reprezintă o tehnică de comunicare prin care mesajele sunt transmise unor mase. Panotajul, așa cum mai este cunoscut în domeniul marketing-ulului, reprezintă o metodă care poate fi luată în considerare și de către șoferii auto în scop de promovare a unui brand, nu doar de către marile companii. Promovarea evenimentelor, a campaniilor electorale sau a mesajelor cu caracter social sunt unele dintre cele mai frecvente motive pentru care marketerii aleg să se folosească de aceste metode moderne.